Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

sâmbătă, 16 februarie 2008

Aviz pietonilor din România şi Spania

 Lume lumeeeeee, mare dezamăgire în tabăra inamicilor(a celor care
credeau că nu sunt capabil să aprob examenul de oraş) şi mare veselie 
în tabăra prietenilor mei şi a mea, clar.
 De miercuri 13.02.2008 am permis de conducere. Aşa că ... duşmanii mei 
să aibe grijă pe unde circulă şi îi sfătuiesc să nu circule ca pietoni că s`ar 
putea să dau peste ei, ca peste nişte popice (hahaha).
Aaaa, uitasem să precizez că am şi maşină, încă de anul trecut. Aşa că să fie "lumilii" atente pe unde şi cum circulă (hahaha).

Iar acum, vă trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)
AquaDiCs

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ajungi cumva si pe la Cluj? Sa stiu sa fiu atent :) Pupici! Si succes la condus, fara accidente!

Anonim spunea...

sa mor ...ma imbat..in 20 de ani nu am pus gura pe bautura in exces...dar acuma k ai luat permisu dupa juma de an (poate mai mult) de straduinta is bani aruncati pe geam ai luat permisu?????? bv fahh