Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

miercuri, 19 martie 2008

In plimbare pe malul marii.


Azi dupa ce m-am trezit, am mancat o salata de cruditati cu colega mea de apartament. Dupa care ne-am aranjat, sa mergem la plimbare cu masina. Inainte de a pleca de acasa, am tot incercat sa-mi sun iubirea mea sa vina cu noi, dar era la lucru si nu a putut raspunde la telefon, asa ca am plecat fara el. Asa ca am plecat cu Ica (ca asa o cheamape colega de apartament)
 in statiunea turistica Benicassim. Acolo, cum am ajuns, ne-am facut plimbarea de rigoare pe faleza si poze, ca amintire, clar. Dupa plimbare am fost la o cafea, iar ulterior am revenit in Castellon.
A fost super, dar imi doream sa fiu cu Chris prima data cand vedeam Marea Mediterana, dar nu sa putut, ... poate data viitoare.

Un besso :*

Niciun comentariu: