Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

joi, 18 septembrie 2008

We like pizza

Da, este adevarat ca ne place pizza. Unii dintre cititorii blogului stiu deja asta. :P
Ce nu stiu inca este ca e una e sa-ti cumperi pizza dintr-o pizzerie si alta este sa ti-o faci tu singur. Da, dar nu e vorba de a-ti face pizza in casa ta, ci in pizzeria ta proprie.
Daca ai vre-o indoiala ca ai inteles ca mai sus spuneam ca as avea propria mea pizzerie ... tu te-ai inselat deloc. DA, este adevarat: de miercurea trecuta ne-am inaugurat(eu impreuna cu Coty) pizzeria noastra, de care suntem foarte mandrii.
Este adevarat si ca mai avem de amenajat mici detalii prin pizzerie, dar cu timpul se vor amenaja si astea. Ce este foarte important pentru noi este ca de acum nu vom mai muncii pentru altii, ci vom face cum credem noi de cuviinta ca este mai bine pentru noi.
Din cauza ca am avut de amenajat multe "amanunte juridice" si de reamanajat localul nu am avut timp sa mai scriu nici un articol in ultimul timp, dar cu acest articol imi fac reaparitia. :P
Apropo: "Lavia Frons" va spune ceva ?? Daca nu ... o puteti afla cu ajutorul unei enciclopedii sau mai simplu cu Google :P
Ahh, era sa uit: e adevarat ca asa se numeste si pizzeria noastra :P ... deocamdata.

Iar acum, vă trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)
AquaDiSp

Un comentariu:

Anonim spunea...

super tare! bravo mai! la mai mare! va pup cu drag, ioana