Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

luni, 19 ianuarie 2009

Bancul lunii =))

Samuel, evreul, se duce la Banca Israeliana.
-Buna ziua, Samuel, il saluta respectuos angajatul
bancii.
-Buna ziua. Am venit sa solicit un credit de 1 dolar.
-1 dolar?? Dar, Samuel, iti retrag aceasta suma din
oricare cont de-al tau, fara nici o problema.

-Nu, eu vreau un credit de 1 dolar, suma pe care o
rambursez intr-o luna. Daca nu-mi dai creditul, Samuel retrage de la
voi toti banii,toate bijuteriile, retrag totul.

-Dar, Samuel... Bine, daca vrei acest credit, ti-ldam. Uite hartiile
pe care trebuie sa le semnezi.

-Care este dobanda?
-3% pe luna.
-OK, dar vreau sa-mi las BMW-ul garantie.
-Nu, Samuel, nu este nevoie. Conturile pe care le ai
sunt garantia suficienta.

-Daca nu-mi luati drept garantie BMW-ul, eu retrag toti banii de la
voi, toate inversiunile, bijuteriile, tot.

-OK, Samuel, puteti lasa BMW-ul personal drept
garantie, timp de 30 de zile, in parcarea subterana a Bancii.

-Perfect!
Samuel se duce fericit acasa si-i spune sotiei sale:
-Ruth, Ruth, putem pleca linistiti in concediu, am
facut rost de parcare cu 1,03 $ o luna intreaga !


Iar acum, ii trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)
AquaDiSp

Niciun comentariu: