Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

sâmbătă, 31 mai 2008

Dima Bilan is gay or not ??

Multă lume se întreabă dacă frumosul Dima Bilan, câştigătorul editiţiei din acest an a Eurovisionului, este sau nu gay. Se pare că părerile sunt împărţite: unii zic că este gay, alţii zic că nu. Clar este că majoritatea celor care afirmă că este gay sunt şi ei gay şi le-ar place să creadă că şi Dima Bilan este o "soră" dea lor, dar vedeta rusa încă nu s-a exprimat public dacă este sau nu atras de către bărbaţi, aşa că dorinţa lor ca Dima să fie gay este încă neconfirmată. Cert este că forma lui de a se îmbrăca şi forma lui de exprimare corporală lasă loc de interpretări.
Drept urmare am făcut rost de ceva poze cu el şi am să vă las şi pe voi să exprimaţi părerea dacă sunt sau nu îndreptăţiţi cei care afirmă că Dima Bilan este gay.



După ce va-ţi delectat privirea cu pozele lui, ce părere aveţi: ESTE sau NU ESTE Dima Bilan GAY ??

Iar acum, vă trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)
AquaDiCs

2 comentarii:

Anonim spunea...

kkt nu e gheeei:X

Anonim spunea...

nu numai baietii gay spun acest lucru.eu sunt fata si ador baietii gay.cunosc baieti gay...imi sunt amici,pot spune prieteni foarte buni si vreau sa cred ca dima este gay.am o atractie neobisnuita pt baietii gay.