Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

sâmbătă, 3 mai 2008

O mica calatorie in timp

Ieri, cum Christian era liber, am decis sa mergem la plaja. Dupa o ora de plaja, cum nu mai era soare asa de puternic ne-am propus sa urcam si sa facem poze langa Torre Bellver(este un turn, care cu multi ani in urma era folosit drept far de orientare pentru cei care navigau in apropierea coastei din zona).

Turnul si locul pe unde trecea pana nu demult un tren

Coty si Chris sprijinind turnul :P

 Ne-am simtit super bine("prietenii stiu de ce" :P ), iar eu am ramas surprins de frumusetea turnului vechi alaturi de vechea cale ferofiara(o frumoasa contopire a vechiului cu modernul), iar faptul ca au decupat muntele sa poate trece trenul pe acolo ma fascinat.
Sunt eu prea indragostit de istoria, monumente vechi si traditii??



Coty

Niciun comentariu: