Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

sâmbătă, 27 octombrie 2007

In club

Azi si eu si Cristi ne am hotarat sa mergem in disco. Dar el se cam simtea rau, avea febra si frisoane, dejeaba am incercat sa il conving ca ar fi mai bine sa ramanem acasa si sa mergem alta data. Nu a vrut, cand ne-am intors am aflat si raspunsul....m-a iubeste asa de mult incat mai bine s-a sacrificat el, ca sa mergem sa ne distram.
Sa revenim... la disco a fost super. Cred ca nu m-am simtit asa de bine de multa vreme. Poate si pentru ca eram cu Cristi. Cand intri in disco iti pune o stampila cu sigla discotecii pe...unde vrei tu, ....la loc vizibil :P . Discoteca e amenajata intr-o hala industriala mare, e pe 2 nivele, iar lumea se simte acolo... ca la ei acasa, adica sunt tratati foarte bine de catre personalul discotecii si astfel toata lumea se simte bine si e happy :) .
Pentru curiosii care vor sa vada despre ce discoteca am vorbit pana acum pot sa viziteze pagina Disco Clams pe www.clamsdisco.com
Cine stie?
Coty

Niciun comentariu: