Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

vineri, 26 octombrie 2007

O noua zi alaturi de puiu meu

Dupa ce am fost in oras sa facem ceva cumparaturi, ne-am hotarat ca seara sa iesim putin sa ne plimbam cu rolele. Dar in oras am descoperit adevarata Spanie toleranta, mai ales cu persoanele gay. Desi eram intr-un centru comercial mare din Castellon, puteam sa merg cu el de mana si nimeni nu zicea nimic. Doar din cand mai zaream cate o privire... mai curioasa, sau eventual zambeau subtil si complice. Doar unii romani care sunt pe aici i-am observat ca aveau ceva de comentat, de susotit.
Stau si ma gandesc la perioada din Romania cand daca m-a plimbam cu un baiat pe strada si ne am fi tinut de mana sau sa ne fi sarutam finut ...ne-am fi auzit o gramda de injuri si poate daca am fi comentat sau raspuns ne-am fi "castigat" si o mama de bataie. Pe cand aici orice e permis, in limita bunului simt.
Am avut o satisfactie imensa cand am iesit afara, sa am grija de el sa nu pateasca ceva, sa nu cumva sa se raneasca si vedeam in ochi lui bucuria de a fi cu el. Cred ca orice om normal paleste cand vede ca celui de langa el ii face placere sa fie cu el.
Dimineata s-a lasat peste Castellon si inca sunt la computer, stau si ascult "Ilie Micolov-Dragoste la prima vedere".... m-a gandesc .... cateodata viata nu e chiar asa de rea, mai ales cand iubesti si esti iubit. M-a duc sa ii fac micul dejun puiului ;)

O zi buna,


Coty

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ma pot abtine sa nu comentez ;-) Aici esti cam nedrept fata de situatia din Romania! Depinde doar de noi sa o schimbam. Cat despre plimbatul pe strada etc. Eu nu-mi aduc aminte sa fi avut vreodata probleme, cu conditia sa te pastrezi in limita bunului simtz :-)

IngerBeatDiCS spunea...

imi pare rau sa te contrazic tomcat_tm dar mie asha mi sa parut viatza de gay in romania