Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

sâmbătă, 21 iunie 2008

David Beckham lanseaza EMPORIO ARMANI UNDERWEAR.

Cu putine zile in urma am aflat ca David Beckham a terminat sedintele foto pentru lansarea pe piata a gamei de lenjerie barbateasca EMPORIO ARMANI UNDERWEAR, colectia vara 2008. Nu este nimic de mirare, luand in considerare faptul ca David a lansat si alte colectii ale aceleeasi firme Armani si anul trecut.


Noutatea pentru acest an este faptul ca lansarea a fost in San Francisco. Si nu a fost o lansare oarecare ci una la care dupa cumpararea unor piese din noua gama(marfa cumparata de cel putin 200$) puteai sa te apropii de David si chiar sa obtii un autograf de-al lui pe una din piesele de lenjerie din noua gama. Si ... dupa cum se poate vedea si in poza de mai jos nu au fost putine "fan-ele" care au venit la lansare.


Asa-i ca au gandit bine planul de marketing cei care au pregatit lansarea gamei? :P ... parerea mea este ca DA.



Iar acum, vă trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)
AquaDiCs

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am vazut si eu fotoshootingul cu ceva vreme in urma si mi-a placut mult. Recomand lenjeria intima de la Emporio Armani... :) o sa ma duc in curand in Germania si o sa imi mai iau :)