Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

joi, 29 noiembrie 2007

Banc... II

4 prieteni se reîntâlnesc după mulţi ani. Încep să
vorbească de una, de alta, iar când unul dintre ei se duce să comande de băut, se apucă să povestească despre fiii lor.
Primul zice:
- Sunt foate mândru de fiul meu; la început a fost curier, s-a înscris la seral, a terminat cu brio, iar dupa câţiva ani a devenit director, iar de curând patronul companiei unde lucra. A devenit aşa de bogat, că nu demult, unui prieten i-a făcut cadou de ziua lui un Mercedes ultraluxos.
Al doilea zice:
- Şi eu sunt tare mândru de al meu; a început ca steward pe avion, apoi a ajuns pilot. S-a asociat cu nişte amici şi au fondat o companie aviatică. Astazi e aşa de bogat, că unui amic, de ziua lui, i-a făcut cadou de ziua lui un avion de agrement.
Al treilea povesteşte apoi:
- Nici nu pot să vă zic ce mândru sunt eu de al meu; a făcut politehnica, a deschis o firmă de construcţii şi a devenit miliardar. EL i-a făcut cadou unui amic de ziua lui o casă de 1500 m2.
Între timp se întoarce al patrulea prieten şi îi întreabă ce subiect abordaseră. Îi spun şi îl întreabă de fiul său.
El le răspunde:
- Ei, fiul meu e un gigolo gay. Aşa îşi duce existenţa.
Prietenii, încercând să-l compătimească, îi spun ca aşa a fost să fie. Dar el, ripostează imediat:
- Nu, nu. Sunt tare mândru de el. Să ştiţi că trăieşte ca un patron. E aşa de băftos, că anul ăsta, de ziua lui, a primit de la 3 prieteni un Mercedes superfain, un avion de agrement şi o vilă de 1500 m2... Dar povestiţi-mi şi voi despre ai vostri!!!

Niciun comentariu: