Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

joi, 15 noiembrie 2007

O zi in care am chef sa lenevesc

Astăzi este o zi care nu pare cu nimic deosibită faţă de celălalte. De dimineaţă (pentru mine şi Chris care ne trezim cam pe la 12:00) ca de obicei, ne punem la computer să vedem ce mai e nou pe site-uri, pe blog-ul nostru şi pe cel al bunului nostru prieten Robert. Acolo am văzut ceva în unele comentarii, care ma deranjat, sau mai bine zis nu am inţeles . Un anumit user al acelui blog de fiecare dată îi da dreptate lui Robert(chiar dacă are sau nu) , doar in speranţa că aşa îşi va atrage simpatia lui. Eu unu nu înţeleg asfel de gândire, ...de ce un om nu poate exprima fix ce gândeşte şi ce simte fără ca sa fie "pupincurist"?
Sau poate eu am o părere prea bună despre mine, că am calitaţi pe care ceilalţi le pot remarca şi nu trebuie să "ling" pe cineva ...ca doar aşa m-ar baga şi pe mine in seama cineva.
 Dar noahh ... fiecare cu gandirea lui.

Pupici (celor care merita :P)

Coty

Niciun comentariu: