Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

duminică, 18 noiembrie 2007

Prieten sau cunoştinţă ?


  Ca de obicei , după ce mă trezesc, primul lucru care îl fac este să fumez liniştit o ţigară şi să-mi beau cafeaua(deşi lui Chris nu îi place, mai ales partea că fumez dar ce să facă?! ... dacă mă iubeşte, mai trece  şi el cu vederea).
  Şi stînd azi pe terasă,  nu ştiu de ce, mi sa făcut dor de  România; mai ales de Ioana , o bună prietenă dea mea, cu care am fost la mai multe cursuri şi acţiuni ale Accept-ului. Mi-au revenit amintiri cu Ioana, de prin Bucureşti, de pe la diverse terase din Bucureşti, de la Predeal şi de la mare din 2006. 
Bănuiesc ca oricine şi-ar dori un prieten care ori de câte ori ai nevoie de ajutor, să ţi-l acorde necondiţionat. Aşa este Ioana, care ori de câte de ori am avut nevoie de ceva de la Bucureşti, ea întotdeauna m-a ajutat. Sau dacă mă simţeam super deprimat şi o sunam, ea întotdeauna reuşea să mă aducă pe "linia de plutire".  Pot afirma că ea şi încă trei persoane se pot numi cu adevărat prieteni mei, restul sunt cunoştinţe, amici.
 Voi câţi prieteni aveţi ?

 Pupici (celor care merită :P)

Coty

3 comentarii:

Anonim spunea...

am doar 2 prieteni...sau mai bine zis prietene...si multumesc lui Dzeu k le am si pe ele...k asa am vreo 50 de "prieteni adevaratzi sau de cei mai buni prieteni" dar fara ghilimele raman doar 2

gossipvoice spunea...

mi-e tare dor de tine! te pup cu mult drag

Adrian spunea...

am avut o perioada cand credeam ca toti cei care imi zambesc sau vorbesc frumos cu mine imi sunt prieteni... aveam o oarecare justificare... eram in clasa a 8a... o amica mi-a spus atunci : "nu te amagi, prieteni ,in adevaratul sens al cuvantului, ai de-a lungul vietii 2 sau 3 maxim" ... bineinteles ca am inceput sa enumar vreo lista cu vreo 15 oameni care imi erau prieteni "adevarati"... ea mi-a zis : "mai vorbim, dar nu as vrea sa inveti lectia pe pielea ta ca e dureros" ... au trecut ceva ani, acum am 21, si m-am intalnit cu acea amica, care mi-a zis direct : "am avut dreptate?" ce era sa ii raspund? nu a trebuit sa raspund nimic pentru ca mimica fetei mele a spus totul pt mine...