Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

vineri, 9 noiembrie 2007

O bună zi... se cunoaşte după cum te trezeşti!


Bună tuturor,
Mă gândeam să scriu şi eu un articol despre ce gândesc şi simt, că cică ..."e la modă" (LOL). Şi ce articol mai bun aş putea scrie decât despre ce am păţit astăzi.
Azi dimneaţă am ajuns în pat pe la 07.00 am, pentru că toata noaptea am stat pe net, ca să "mă cultiv" şi să fac noi îmbunătăţiri blogului(sper că vedeţi şi voi îmbunătăţirile) şi astfel a trecut super repede timpul. Am adormit super repede, dat fiind faptul că patul era super cald din cauza puiului, care era "hot", ca de obicei (nu vă mai gândiţi la prostii, ca mine, că doar l-am luat în braţe şi am adormit aşa cu el :P ). Cand m-am trezit am avut parte de o trezire ... ca în filmele cu Sharon Stone... Daca nu v-aţi prins despre ce e vorba, vă dau câteva detalii. Deşi mâţu' meu (cel din poză, pt. cei care nu îl ştiu încă) s-a trezit mult mai devreme ca mine, la ora 11.00 (când îl rugasem sa mă trezească) a intrat în cameră puiul meu şi m-am trezit sărutat dulce (nu mâncase ciocolată, ci aşa e el :P ). Şi pe langă acel pupic dulce mi-a facut şi o mică surpriză: îmi preparase micul dejun, si mi l-a adus la pat. Deşi eram somnoros (ex-ii şi bunii mei prieteni ştiu că aşa sunt cand mă trezesc) m-am simţit super important şi iubit, fapt pe care am încercat să i-l arăt ca fiind reciproc, cu un alt sărut tandru. Şi ca să fie "tot tacâmul", cand m-am trezit mi-a pus şi o piesa despre care ştia că îmi place şi mă binedispune (e vorba de "Dj Project - Doua anotimpuri"  -- dai click pe http://www.youtube.com/watch?v=HFLcw86qR5E ca să o asculţi şi tu).
Şi asa m-am trezit, încet-încet, între guri de mancare şi "guriţe" de la puiul meu. E o senzaţie placută pe care v-o recomand şi vouă, celor care sunt "începători" în ale dragostei (că cei care sunt experimentaţi sigur au trecut prin aşa ceva).
Acum, când scriu acest articol, îmi dau seama că această stare de melancolie, în care am picat de la acestă "trezire ca în Rai" mă face să mă simt super bine, să gandesc pozitiv şi să realizez că-mi iubesc puiul tot mai mult, pe zi ce trece.
Aşa că... nu am decat o urare să vă fac: să dea "Doamne-Doamne" să aveţi şi voi parte de un aşa puiuţ cum am eu, care să vă iubească cel puţin cât mă iubeşte el pe mine! Aaaaa, şi care să mearga şi la cumpărături, ca puiul meu, în timp ce voi scrieţi articole în blogul vostru (cum ni s-a întâmplat mai devreme nouă).
Iar acum, la incheiere, vă trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)

AquaDiCs.

2 comentarii:

semenionut spunea...

super,povestioara aceasta imi aminteste ca noi putem visa,si sa fim copii fara a ne frige sentimentele asupra societatii sau ele ce conclud in expresia tanjirii dragostei fata de un baiat
...te salut si numai bine, tie si pers iubite....kisssss.."" from a good old fahioned lover boy

BELIEVE IN GOD BUT DONT FORGET YOU ARE HUMAN.....!!!!

botezatu spunea...

Dragostea e atat de frumoasa incat nu conteaza ca eu iubesc un baiat sau o fata important sa iubesc si asta nu ar trebui sa provoace nici ura nici batjocura doar zimbete pe buzele fiecaruia dintre noi .avem nevoie de clipe de afectiune .avem nevoie de a ne trezi in bratele persoanei iubite .avem nevoie sa fim iubiti .deci dragii mei dragi iubitiva si fiti fericiti si sa stiti ca doar voi doi contati si voi doi trebuie sa va construiti viata asa cum vreti sa o aveti.fara a folosi tiparele unuia sau a altuia sau modele din viata sau nu numai.ma bucur pentru voi si pentru oricine care iubeste si este iubit pt ca asta este raspunsul intrebari existentiale :de ce suntem pe acest pamint.sa iubim si sa fim iubiti deci dragilor viata va apartine faceti-o cat mai frumoasa.va pupa cipi cu drag