Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

vineri, 16 noiembrie 2007

Oare de ce zice lumea ca toţi care poartă string(tanga) sunt gay ?





Am observat că, inclusiv pe aici prin Spania, dar mult mai extinsă este mentalitatea oamenilor din România, în legătură cu un anumit "accesoriu" din vestimentaţia barbaţilor: e vorba despre lenjeria bărbătească. Şi mă refer la faptul ca (înca) multe persoane cred ca toti tinerii/bărbaţii care poartă ca lenjerie intimă un model mai deosebit, mai extravagant, ca de exemplu un model de string, sunt neapărat gay. Şi sincer, nu pricep de unde pot avea această idee preconcepută.... poate din cauza faptului ca mulţi dintre ei incă asociază gay= femeie ?? ..... sau de unde acea idee ??
Vreau sa vă spun(celor care nu stiu) ca personal am văzut mulţi "heteroizi" care purtau string şi il purtau ff degajaţi şi se simţeau ff bine şi comozi. Să fiu eu singurul care este aşa de norocos să întâlneasca hetero care poartă string-uri ? .... Mă indoiesc că aş fi singurul :P
Dacă ne gandim puţin(cei care o pot face, clar :P) că majoritatea firmelor serioase şi care se respectă, de lenjerie intimă, au incluse printre modelele lor şi modele de string. Şi fiţi sigur că nu crează modele de string doar .... ca să fie create, ci prentru ca se vând(şi incă foarte bine). Iar dacă ar fi cumpărate doar de cei care sunt gay nu s-ar vinde aşa de mulţi.

Aşa că(pentru cei care incă aveau indoieli, şi incă gândesc raţional şi logic) am putea concluziona ca .... DA, nu sunt neaparat gay cei care poarta string.
Apropo: vă pun la dispoziţie căteva mostre de tipi care nu sunt gay şi totuşi poartă cu plăcere string-uri.
Dar voi ce părere aveţi despre "a purta sau a nu purta (baieţii)string"?

Deci ... aveţi grijă ce putaţi şi cine vă vede string-urile :P

Iar acum, la incheiere, vă trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)

AquaDiCs

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu vreu sa aberej sau .. vreu doar sa va zis ca imi place enorm sa port string(chiloti tanga). si ma simt super lejer in ei .:X poate ne intalnim la o petrecere de stringari :))

AquaDiTm spunea...

Ai sanse sa castigi premiul ptr "cel mai tare comentariu al blogului"

Tine-o tot asa ;)

Pupici,
Chris.