Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

luni, 12 noiembrie 2007

Dacă e sambătă, atunci să fie Clams Disco

Aseară, ca în orice sâmbătă, am mers cu Chris într-o discoteca gay din Castellon, care se numeşte Clams-Disco. Acolo ne-am intâlnit cu mai mulţi amici. După ce am salutat cunoscuţii din disco am observat şi un ex de-al lui Chris, care s-a gândit ca pentru a atrage atenţia lui Chris ar fi cel mai bine să se "combine" cu un alt tip din discoteca, doar sa se dea în spectacol si sa nu fie mai prejos decît Chris, care ma are pe mine. Scenele parcă erau scoase dintr-o parodie englezească, în care unii rad de "halul" în care se poate cineva coborâ, pentru a face gelos pe ex-ul lui. Oricum spectacolul a fost penibil. Să văd cum fostul era tot timpul cu ochii pe mine, poate dansez mai bine ca el sau il sărutam pe Chris într-un fel mai deosebit.
Acum să ne întoarcem la un aspect care mi-a plăcut mult. Este vorba de un travestit, care în show-urile lui ia în derâdere anumite aspecte ale vieţii cotidiene şi o face cu foarte mult bun gust şi într-un mod care nu e
deloc deranjant(pentru cei care vor sa îl/o vada pe Westi se pot
uita la unul din show-rile lui aici: http://youtube.comwatch?v=N3p22S1PFf4 ).
Şi chiar mă gândeam cu Chris că un astfel de show ar prinde chiar foarte bine în
Romania, dar ce să facem dacă uni români nu sunt încă aşa de deschişi la minte
ca vestici.

Vă doresc o săptămana cat mai bună tuturor.
Să fiţi iubiţi,
Coty

Niciun comentariu: