Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Un film interesant





Acum aş dori să vă povestesc despre un film, care deşi l-am văzut de 10 ori cu ex-ul, m-am pus aseară să îl văd încă odată şi cu Chris, pentru că el nu îl văzuse.
E vorba despre "Latter Days", un film care mie îmi place foarte mult, poate şi că îmi plac mult contrastele.
În acest film e vorba despre doi băieţi: unul care vine dintr-o lume super conservatoare, lumea credincioasă mormonă(care eu o consider o lume moartă, fără viaţă, în care nu poţi să te dezvolţi ca şi om, o religie care îngrădeşte multe din drepturile omului contemporan, ca şi exemple ar putea fi enumerate: interdicţia de a bea alcool, de a fi gay) iar celălt vine din lumea gay(care, după mine, e o lume plină de culoare, în care poţi să fi tu însuţi, respectând limitele bunului simţ).
Nu doresc să vă dezvălui sfârşitul filmului, ci vă spun doar că merită văzut, pentru că este unul din filmele de tematică gay foarte bine cotat, mai ales că s-a făcut multă vâlvă pe seama lui, pentru implicarea bisericii mormone în subiectul filmului.
Personajele sunt şi ele foarte bine alese, bine reprezentate de fiecare "tabără" şi chiar sunt şi câteva scene fierbinţi, permise şi minorilor. :P
Vă dau câteva mostre din film( sper să vă doriţi să vedeţi filmul întreg) : http://www.youtube.com/watch?v=m5VGfIUL7QU&feature=related şi http://es.youtube.com/watch?v=Vb7eQjIRI_w .
Sper să placă şi vouă filmul, cel puţin cât ne-a placut nouă.

Vizionare plăcută. :)

Coty.

Un comentariu:

Adrian spunea...

ma uitam aseara pe blog si la un moment dat am vazut prezentarea ta la latter days... m-am gandit sa il vad si... l-am vazut... nu stiam ca sa zic la final recunoscand tipologii pe care le-am intalnit sau in care ma regasesc partial... oricum a meritat vazut! daca ai mai vazut filme asemanatoare mai spune-ne despre ele ... sa aflam si noi cei ignoranti... :)