Caută şi vei găsi orice doreşti cu această bară magică

Google
 

marți, 6 noiembrie 2007

O zi prin Castellon

Oare ce sa scriu ??... Chiar vorbisem cu Cristi si mi-a zis ca ar fi bine sa public in blog si intamplari zilnice, din viata mea. Sa incepem cu inceputul...
Dimineata a fost minunata, avand in vedere ca ma-m trezit in bratele lui (eu tot zic ca il tin si eu in brate, dar adevarul este ca imi place sa ma tina el ;) ). Dupa ce am papat putin, ne-am dus sa imi depun actele, ca acum vreau si "trebuie" sa imi fac anumite acte, ca sa am si eu "ceva drepturi" pe aici. Singurul act pe care deocamdata am reusit sa mi-l fac e "El volante de Empadronamiento" (adica viza de flont pe Spania in general, in cazul meu pentru Castellon). Dupa am mers dupa la policlinica sa imi fac "tarjeta S.I.P." (adik cardul de asigurari sociale din Spania) dar acolo am dat de 3 doamne "foarte amabile" care mai mult vroiau sa scape de noi, decat sa incerce sa rezolve problema mea. Dar in sfarsit am gasit o a 4-a persoana ,norocul nostru, care desi nu avea internet sa completeze formularul ne-a spus sa revenim maine si neaparat sa o cautam pe ea, deoarece se pare ca era singura de acolo care chiar ajuta "clienti". Bun asa, dupa ce plecam de la clinica mergem la un birou al Politiei sa imi depun actele pentru "Certificado Residente comunitario" (adica rezidenta in Spania), dar pe drum Cristi mi-a explicat mecanismul dupa care se depun actelor: trebuie sa suni la un numar de telefon , daca ai norocul sa iti raspunda(foarte putini sunt cei care au norocul sa le raspunda cineva la acel numar), iti da un numar de ordine cam peste 1,5-2 luni , dupa care stai la o coada cateva ore doar sa iti depui actele.
Dar norocul meu ca iuby meu  se descurca si cunoaste pe aici si nu a mai trebuit sa urmam toata procedura ( hehehe). Ajunsi acolo 
am vazut o coada imensa formata in marea majoritate de romani. El a intrat imediat in fata dar cand sa intru si eu s-a pus o "cucoana" care cica nu ma lasa sa intru ca eu nu am numar de ordine.  M-a gandeam ca nu are rost sa fac scandal acolo si asa am dato putin la o parte si am intrat. Dar ea cu barbatul ei au intrat dupa noi si au inceput sa se certe cu functionaru pentru actele lor si mai sa se si dea in functionar, din cauza nu stiu ce neintelegere. Ce sa faca si functionaru cu ei , decat sa sune la Politie. Si asa si au pierdut si numarul de ordine...si depusul actelor si au facut si o calatorie gratuita pana la sediul Guardia Civil (echivalentul Jandarmeriei in Romania).
Noi am depus actele si ne-a spus sa asteptam acasa ca ne vine prin posta cand sa venim sa ridicam tarjeta.
Stau acum... beau un pahar de vin... si ma uit la puiu cum doarme cred ca ma pun langa el...
Cum mi-a zis azi si colega de apartament: ca sunt un norocos sa am langa mine un om pe care sa il iubesc si sa ma iubesca, iar daca luam in considerare faptul ca alti astepta ani de zile pana pot sa isi faca actele, eu pot spune ca sunt chiar super norocos ca desi am doar 2 saptamani in Spania am reusit sa-mi fac o parte din ele.

Poate chiar sunt norocos (hehehe)

    Va pup, Coty.

Niciun comentariu: